AUTORIZOVANÁ DÍLNA
Proč bez obav provést přestavbu vozu na pohon LPG?
Ekonomický důvod!
S pohonem LPG jezdíte za polovinu nákladů oproti klasickému benzínovému pohonu. po ujetí 20 000 km ušetříte minimálně 20 000 Kč (dle typu vozu, u větších obsahů ušetříte mnohem více). Při přestavbě firmeního vozidla, je vůz osvobozen od silniční daně.
Vyhlášení smogové regulace!
Při vyhlášení signálu smogové regulace (zákaz vjezdu do daných měst) můžete s vozidlem na LPG bez problémů do center těchto měst.
Nemusíte mít z přestavby strach!
Dle testů akreditovaných zkušeben je nádrž s LPG bezpečnější než nádrž benzinová. Pohon LPG má větší množství bezpečnostních prvků než benzin, proto je mnohem bezpečnější.
Ekologie!
LPG pohon je šetrný k životnímu prostředí. Při použití LPG smýšlíte moderně a ekologicky, myslíte na budoucnost svých dětí.
Snadné tankování!
Obsluha LPG stanic natankuje za vás. Dosažitelnost LPG stanic je v současnosti výborná. Čerpacích stanic je u nás i ve světě obrovské množství. Tankování plynu trvá stejně dlouho jako tankování benzínu.
Užívání vozidla!
Moderní řídící jednotka LPG spolu s vícebodovým vstřikováním plynu, používá k provozu LPG informace z původní řídící jednotky motoru, a proto se motor chová stejně jako při jízdě na benzín. Řidič prakticky ani nezaregistruje přepnutí paliva na plyn, které proběhne automaticky po mírném zahřátí motoru. Systém LPG pracuje zcela automaticky, přepne na pohon LPG bez zásahu řidiče a pokud dojde v nádrži plyn, opět automaticky, po akustickém upozornění, přepne na benzinový pohon. Množství plynu je standardně zobrazováno řidiči pomocí série led diod a řidič má možnost systém kdykoli manuálně vypnout/přepnout.
Údržba pohonu LPG!
Nároky na údržbu pohonu jsou minimální. U pohonu LPG je potřeba jednou za rok provést revizi systému a jednou za dva roky vyměnit filtry LPG. Dále je nutné provést jednou za 10 let výměnu nádrže LPG. Další údržbu již systém nevyžaduje.
Žádné zvýšené opotřebení motoru!
Systém pohonu LPG posledních generací, prakticky motor nijak nezatěžuje a nezvyšuje jeho opotřebení. Nicméně LPG je o něco málo "sušší" nežli benzin, což prokazetelně motoru neškodí. Systém je možné doplnit ochranou ventilů (tzv, FlashLube), který slouží k přimazávání ventilových sedel. Tento doplněk je doporučen jen u některých typů nových motorů, starší motory přimazávání nevyžadují, ale je možné o něj doplnit jakoukoli přestavbu pohonu LPG. Se systémem FlashLube není mezi použitím pohonu LPG a benzinu žádný rozdíl.
Rychlá a snadná dostupnost přestavby!
Vaše vozidlo přestavíme na pohon LPG do 48 hodin za velmi výhodnou cenu s minimálním zásahem do vašeho vozu.
Nevýhody přestavby vozu na pohon LPG?
Zavazadlový prostor!
Pro přestavbu vozu na pohon LPG je potřeba umístit do vozu nádrž LPG. Ta se umísťuje do zavazadlového prostoru, což má za následek jeho zmenšení. Tento problém vyvstává u použití tzv. válcové nádrže, která je umístěna přímo v zavazadlovém prostoru vozu a znatelně ubírá prostor. Řešením je použití tzv, toroidní nádrže, kterou dodáváme k přestavbám standardně. Nádrž je umístěna místo rezervního kola a zavazadlový prostor zůstává stejný. Dnešní legislativa umožňuje jezdit z vozem bez rezervního kola, které může být nahrazeno opravnou sadou. Pokud však dáváte přednost rezervě, je nutné ji umístit do zavazadlového prostoru. Rezerva však zabírá mnohem méně místa než nádrž a lze ji v případě potřeby vyjmout.
Omezení možnosti přestavby LPG!
U dieselových motorů nelze přestavbu na LPG provést. Oproti tomu přestavbu na LPG lze jinak uskutečnit prakticky u každého benzinového vozu.
Omezení parkování!
V některých podzemních garáží je omezen přístup vozům na pohon LPG, nicméně těchto míst již ubývá a majitelé garáží vybavují své parkovací prostory čidly LPG a umožňují vjezd vozidel s LPG pohonem. Vzhledem k vzrůstající podpoře alternativních ekologických projektů ve společnosti, trend ubývání omezení bude pokračovat.
Jak přestavbu LPG realizovat?
První návštěva servisu!
Při první návštěvě stačí přijet k nám do servisu, kde vám změříme velikost budoucí nádrže a domluvíme s vámi podmínky a termín montáže.
Co s sebou?
Samozřejmě vůz na benzinový pohon a velký technický průkaz. Vozidlo musí mít platnou STK. Dále ssebou vezměte zálohu ve výši 4 000Kč na LPG nádrž. Záloha vám bude odečtena při zaplacení přestavby. Celková doba návštěvy je cca 20 min.
Druhá návštěva servisu!
V dohodnutém termínu přistavíte vozidlo k montáži. Po dohodě vás odvezeme domů a vůz do 48 hod. přestavíme na pohon LPG. Poté vás opět přivezeme a předáme vozidlo s pohonem LPG. Navíc dostanete veškeré dokumenty, včetně autorizace, a podklady pro zápis pohonu na dopravním inspektorátě. Samozřejmě můžeme za vás vyřídit za poplatek i administrativu na DI.
Co za své peníze dostanu?
V základní ceně přestavby je toroidní nádrž, kompletní systém LPG, přepínač a ukazatel stavu paliva LPG, dokumentace k přestavbě, revize LPG a kompletní diagnostika a nastavení systému. Zápis přestavby do TP a zápis do registru Ministerstva dopravy.
Po ujetí 2 000 km!
Po ujetí zhruba 2 000 km s vozidlem přijedete a my zdarma provedeme kontrolu a případné doseřízení systému. Za cca 20 min. odjíždíte.